Sunday, May 5, 2013

Έχετε δει κάτι παρόμοιο;

Έχετε δει κάποιο περίεργο ιπτάμενο αντικείμενο και φοβάστε να το πείτε μην σας περάσουν για τρελούς;
Μην ανησυχείτε δεν είστε μόνοι, σε ένα παρόμοιο ιπτάμενο αντικείμενο όπως αυτό στην φωτογραφία
έτυχε να είμαι μάρτυρας ο ίδιος.
Ταξίδευε με μεγάλη ταχύτητα και δεν είχα την μηχανή μαζί μου, αλλά όταν είδα στην φωτογραφία ακριβώς το ίδιο, πήρα την απόφαση ύστερα από "3 χρόνια"... ΝΑΙ 3 χρόνια, να το αναρτήσω... τώρα ότι θέλουν ας κάνουν οι φίλοι μου, ας με αποκαλέσουν κι εμένα τρελό...
Εγώ δεν θίγομαι πάντως... διότι γνωρίζω ότι υπάρχουν πολλοί "τρελοί" σαν κι εμένα...

Παρακαλώ όλους τους "τρελούς" φίλους (που για την πλειοψηφία των ανθρώπων) έχουν δει "ανύπαρκτα" αντικείμενα, να μην φοβούνται τίποτε... διότι η αλήθεια είναι εκεί έξω...

No comments:

Post a Comment