Sunday, May 30, 2010

ΤΣΟΥΤΣΟΥΡΑΣ

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ;

Η σκέψη του ανθρώπου ταξιδεύει συχνά σε άγνωστους κόσμους, πολλές φορές σταματάει η λογική όταν αυτά που πιστεύει ως φαντασίες και μύθους, τυγχάνουν να είναι η πραγματικότητα. Έστω και αν είναι τελείως ακατανόητα  για τον ανθρώπινο εγκέφαλο, αυτό δεν ενωεί οτι παύουν να είναι αλήθειες.
Τι συμβαίνει λοιπόν στον Τσούτσουρα της Κρήτης; Είναι μόνο φαντασίες, η υπάρχει κάτι το αληθινό σ' αυτήν την ιστορία; Αν ναι, ποίοι προσπαθούν να το αποκρύψουν;

Θα σας μιλήσω για κάτι που συνέβη "λιγο μακρυά" απ' την Κρήτη, στο... Μόντρεαλ του Καναδά.
Θα μου πείτε τι δουλειά έχει ο Καναδάς με τον Τσούτσουρα της Κρήτης; Απολύτως καμία, (απλώς μένουμε στον Καναδά) μια μέρα λοιπόν συζητούσα με την αδελφή μου για το You Tube, και για κάτι περίεργα βίντεο, παραδόσεις και ιστορίες απο διάφορα μέρη του κόσμου...τέλος πάντων, σε ένα απ' τα βίντεο αυτά η αδελφή μου ανέφερε τον Τσούτσουρα, και οτι εκεί υπάρχουν πανάρχαια ευρήματα αγνώστου τεχνολογίας, και ότι οι Αμερικάνοι πήραν πολλά απο αυτά στο εξωτερικό.

Λίγες μέρες αργότερα όταν πήγα να την ειδώ, ήταν κάπως ταραγμένη, ερωτόντας τι συμβαίνει, μου έδειξε τι είχε γράψει κάποιος ως απάντηση και...τρελάθηκα. Κάποιος κύριος, απάντησε με... ερωτήσεις: (Που το ξέρεις, και πόσα ξέρεις; Ήμουν στρατιωτικός κρυπτολόγος του Αμερικανικού στρατού την εποχή εκείνη στην Κρήτη, πως το έμαθες;) Η αδελφή μου φοβούμενη (για να αποφύγει προβλήματα) απάντησε πως... χιλιάδες Ελλήνων το ξέρουν, δεν είμαι μόνο εγώ.

Ξέρουμε τέτοιου είδους άγνωστης τεχνολογίας ευρήματα διαπερνούν κατά πολύ την λογική των απλών ανθρώπων, οι οποίοι αποκλείουν κάθε πιθανότητα προκατακλυσμιαίας τεχνολογίας, και τα αποκαλλούν φαντασίες και παραμύθια.

Η λογική μου λέει οτι κρύβουν την αλήθεια, δεν είμαστε οι πρώτοι, ούτε οι τελευταίοι σ' αυτήν την γη, το περίεργο είναι οτι δεν βρέθηκε κανείς να ερευνήσει σε βάθος τι πραγματικά συμβαίνει στον Τσούτσουρα, όπως και σε πολλά άλλα μέρη της Ελλάδος.
Τα συμπεράσματα δικά σας...

No comments:

Post a Comment